دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

زبان برنامه نویسی oracle

فرمت :WORD                                                     تعداد صفحه :36

از آنجائیکه oracle 8 ساخته شده و به سرعت از آن استفاده موثر میشود، User ها و گسترش دهندگان آن باید از زبان یکسانی برخوردار باشند و فهم عمیقی و هم در تجارت و هم ابزارهای oracle داشته باشند. این روش جدیدی برای پیشرفت است. به طور تاریخی، تحلیل گران سیستم نیازهای تجاری را مورد بررسی قرار می دهند و وسایلی را ساختند که آن نیازها را برطرف کند.

 User ها فقط در توضیح تجارت و شاید در مورد کارکرد آن ابزارها بعد از تکمیل شدن، سهیم باشند. با وجود ابزارهای جدید و قابل دسترس و مخصوصا با oracle، این ابزارها می تواند ساخته شوند و بیشتر با نیازهای همسو شده و کار تجارت را انجام دهند اما فقط زمانی که تفاهم مشترک موجود باشد.

 تنها هدف این کتاب پرورش این تفاهم است و فراهم کردن وسایلی هم برای  user ها و هم برای گسترش دهندگان تا عامل بالقوه oracle را براه اندازند enduser ها جزئیاتی را درباره تجارت خواهند داشت که گسترش دهندگان آن ها را نمی فهمند.

و از طرف دیگر گسترش دهندگان دستورالعمهای داخلی و خصوصیات    oracle و محیط کامپیوتر را که بسیار پیچیده و تکنیکی برای enduser  ها ست درک خواهند کرد. اما این زمینه های اعضاری کارشناسی در برابر آنچه که هم گسترش دهندگان و هم enderuser ها با کار با oracle بدست می آورند خیلی کوچک است.

 که این یک موقعیت استثنایی است. هیچ گونه رازی را برای دهه های متوالی هم انسانهای که تجارت می کنند و انسانهایی با سیستم کار می کنند را دچار برخورد کند وجود ندارد. که دلایل آن وجود اختلافات فرهنگی، علمی، علایق وهدفهای مختلف است و این بیگانگی که باعث این اختلافات ساده فیزیکی می شود در بین گروهها معمولا وجود دارد. و با کمی با انصاف بودن می توان فهمید که این علائم ویژنه در پروسه data نیست. و  همان چیز بین مردمی که حساب می کنید و یا پرسنل ها یا مدیران بزرگ یا اعضا یک گروه جدا از گروهها در طبقات مختلف و یا در ساختمانها و ستپرهای مختلف اتفاق می افتد.

ارتباطات بین اشخاص منحصر به فرد یک گروه با گروه دیگر ز سعی شده و در فشار قرار گرفته و غیر عادی شده است. موانع مصنوعی و مراحلی که در این انزواگرایی شاخ و برگ گرفته و بوجود آمده است. اینها موارد بسیار خوبی است شما می گویند و علاقمند به شدن یک جامعه شناس می شود اما تمام اینها با oracle چه ارتباطی دارد؟ از آنجایی که oracle دارای یک زبان محرمانه نیست که فقط متخصصان سیستم آن را متوجه شوند بلکه بطور اساسی این طبیعت ارتباط بین انسانها تجارت می کنندو یا سیستم سروکار ندارد در عوض کرده است. هر کسی آن را متوجه می شود هر کسی می تواند آن را به کار گیرد. اطلاعاتی که قبلا در سیستم کامپیوتر قرار داده شده مگر اینکه کسی در سیستم گزارش جدیدی را موجود آورد و آن را فورا برای انسانهایی که تجارت می کنند قابل دسترس     کند.

 خیلی ساده با تایپ یک سوال انگلیسی. این قوانین سازی را عوض می کند. هر جا که oracle استفاده شود. به طور رادیکالی تفاهم بین دو گروه را بهتر می کند. و علم یکدیگر را افزایش می دهد و شروع به نرمال کردن روابط بین دو می کند. که باعث بوجود  آمدن ابزارهای بهتر و نتایج بهتر میشود. از زمان تولید، oracle بر پایه فهم بهتر مدلهای ارتباطی بوجود آمد، پس آنهایی که برنامه نمی دانند به طور سریع متوجه می شوند که oracle چه می کند و چگونه این کار ها را انجام می دهد. که  این باعث پیشرفت می شود. علاوه بر این oracle به نحوی بوجود آمده که به طور  یکسان و کارآمدی بر روی هر کامپیوتری کار کند. پس بدین گونه مساله ای نیست که شما کامپیوتر خود را از کجا تهیه کرده اید.oracle با آن کار کند. این خصوصیات حاصل موفقیت های عمیق در تولید و همکاری است. در فروشگاههای کامپیوتر که متشکل از Hardeare ها و سیستمهای اپراتوری و databuse ها و ابزارها هستندoracle به user تجاری و سیستم ها امکان کنترل جدیدی بر روی زندگی و آیند خود به آنها می دهد. آنها دیگر متکی به  dalubuse ها ی تولید شده یک فروشنده hardware نیستند. این که oracle بر روی هر کامپیوتری کار می  کند یک انقلاب اساسی در کارو توسعه ابزارها ست و نتیجه ای که در آینده مشخص می شود. بعضی از نخبگان نه آنرا قبول کرده اند و نه آن را فهمیده اند و متوجه این امر مهم نیستند که با این عمل حیاتی، موانع بین user ها وسیستم ها برکنار میشود.

 بسیاری از توسعه گران ابزارها به طور ساده در دام oracle افتاده اند. استفاده از روشهای به مصرف از طراحی های نسل قدیم سیستم. بسیاری از تکنیک هایی که در نسل قدیم سیستمها لازم الاجرا بوده نه تنها در طراحی  oracle ضروری نیستند بلکه نتیجه عکس دارند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.