موضوع برای صفحه 29 کتاب نگارش و انشا پایه هفتم

به صورت کامل و روان شیوا برای استفاده در تکالیف مدرسه از سایت نکس لود به صورت مستقیم دریافت کنید . انتخاب موضوع برای نوشتن شاید از نظر اکثرا یکی از سخت ترین کارها در نوشتن باشد ! اما اینطور نیست . شما در رابطه با هرچیزی میتوانید بنویسید .

موضوع برای صفحه 29 کتاب نگارش و انشا پایه هفتم

از بالش زیر سرتان گرفته تا سیم خارداری که در مرز های کشور وجود دارد ! شاید فکر کنید که چطور چنین چیزی ممکن است و به نظرتان عجیب بیاید . اما اینطور نیست و کاملا یک چیز عادی است . فرض کنید موضوع شما سیم خاردار است ، شاید در نگاه اول چیز زیادی راجب سیم خاردار به ذهن شما نرسد .

 

ولی کافی است سیم خاردار را سربازی تصور کنید که مجبور است در آنجا بیست و چهار ساعته در حال نگهبانی باشد . حال چیزهای زیادی به ذهن شما میرسد . آنرا روی کاغذ بیاورید ویرایش کنید .

 

توضیحات بیشتر انشا :

مثال دیگر همین پست امروز ماست ، نوشته امروز ما در این پست در رابطه با “موضوع برای انشا” بود . در نگاه اول چیزی به ذهن من نمیرسید و این موضوع برایم موضوعی چرت و پرت بیش نبود ! اما وقتی تنها چند ثانیه راجب آن فکر کردم این موضوع به موضوعی جذاب برایم تبدیل شد که حال میتوانم ده ها صفحه راجب آن بنویسم . شما نیز سعی کنید که از این روش ها استفاده کرده و بهترین موضوع را برای خود انتخاب کنید .

صفحه 29 کتاب نگارش و انشا