دانلود فیلم پرسه در حوالی من با لینک مستقیم

فیلم زیبای ایرانی را با کیفیت خوب و بالا به صورت رایگان بدون نیاز به خرید از سایت نکس لود دانلود کنید .

این فیلم توسط غزاله سلطانی از سال 95 شروع به ساخت شده است .

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

خلاصه داستان : درباره دنیای زنی است که در آستانه سی سالگی در دل تهرانِ امروز، به دنبال رویای خود می رود .

 

مشخصات فیلم پرسه در حوالی من

اسم فیلم : پرسه در حوالی من
Parseh Dar havalie
نویسنده: ؟ | تهیه کننده: ? | کارگردان: غزاله سلطانی
سال ساخت : 1395 | پخش : ؟
سایت منتشر کننده : نکس لود

 

بازیگران فیلم پرسه در حوالی من

مهراوه شریفی نیا و بهناز جعفری .

 

اخبار فیلم پرسه در حوالی من

اخبار فیلم پرسه در حوالی من به زودی اضافه میشود .

 

تاریخ اکران فیلم پرسه در حوالی من

16 خرداد 96 در گروه هنر و تجربه اکران میشود .

 

زمان انتشار فیلم در اینترنت نمایش خانگی

(…)

 

عکس های فیلم پرسه در حوالی من

عکس های فیلم پرسه در حوالی من

عکس های فیلم پرسه در حوالی من

عکس های فیلم پرسه در حوالی من

 

 

دانلود تیزر فیلم پرسه در حوالی من
| لینک غیر مستقیم |
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دانلود فیلم پرسه در حوالی من
| لینک غیر مستقیم |