دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی

آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

آهنگ تورو خدا همین یبار نرو
را میتوانید به سادگی و با لینک مستقیم از سایت “نکس لود” دریافت کنید و به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید .
آهنگ تورو خدا همین یبار نرو
اهنگ توروخدا همین یبار نرو یک آهنگ جدید و زیبا است که شهاب مظفری خواننده آن بوده است.این آهنگ به دلیل داشتن تکست و موزیک خوب و عالی در مدت زمان کوتاهی به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
 
با توجه به محبوبیت بسیار این آهنگ ما امروز تصمیم گرفته ایم تا این موزیک زیبا را برای شما عزیزن به اشتراک بگذاریم تا شما نیز از شنیدن آن لذت ببرید.شهاب مظفری یکی از محبوب ترین خوانندگان کشور ما میباشد که با انتشار تک آهنگ های عالی در بین مردم محوبیت پیدا کرده است.
 
وی در هفتم اردیبهشت ماه سال 1363 در شهر تهران متولد شده است و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان ، در رشته ی کامپیوتر وارد دانشگاه شده است و به ادامه تحصیل پرداخته است.
 
توضیحات آهنگ شهاب مظفری :
اولین آهنگی که از شهاب مظفری منتشر شد از وقتی رفتی نام دارد که ترانه و آهنگ سازی ان بر عهده ی خود شهاب بود.این آهنگ که در سال 1387 منتشر شد در دو ورژن بود که ورژن پیانوی آن در بین مردم بسیار محبوب شد.
 
تا کنون موزیک های بسیاری از شهاب مظفری منتشر شده است که به خاطر داشتن سبک خاص او ، صدای دلنیشنش و آهنگ سازی های خوب در بین مردم محبوب شود.وی از کودکی پیانو نواختن را فرا گرفته است و هم اکنون نیز به صورت حرفه ای پیانو مینوازد.
 
علاوه بر پیانو او بر گیتار کلاسیک نیز موثر است و آهنگ سازی میکند که همین امر نیز در محبوبیت کارهای او تاثیر گذار است.
 
شهاب مظفری مدتی قبل به دلیل بیماری که داشت در بیمارستان بستری شد و تحت عمل قرار گرفت و خوشبختانه مشکلی برای وی پیش نیامد و عمل با موفقیت انجام شد و مشکل او حل شد.از محبوب ترین کار های شهاب مظفری میتوان به آی، لعنتی‌ترین حوالی، تو بخند اشاره کرد.
آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

نحوه محاسبه حقوق 96 فرهنگیان

نحوه محاسبه حقوق 96 فرهنگیان

در ادامه سایت نکس لود به نحوه محاسبه حقوق میپردازیم با ما همراه باشید .

نحوه حساب حقوق فرهنگیان در سال 96 بسیار راحت و ساده است .

نحوه محاسبه حقوق 96 فرهنگیان

دوستانی که میخواهند بدانند نحوه محاسبه حقوق و درآمد فرهنگیان در سال 96 چگونه خواهد بود با ما همراه باشند .

 

نحوه حساب حقوق فرهنگیان :

حقوق فرهنگیان رو میشه به سادگی حساب کرد ولی چون هیچ نوع خبری راجع به این موضوع داخل اینترنت وجود نداره بخاطر همین متاسفانه نتوانستیم برای شما دوستان عزیز این مطلب رو جمع آوری کنیم .

 

از دوستان عزیزی که با نحوه محاسبه حقوق فرهنگیان آشنا هستند ما را در نظرات راهنمایی کنند تا ما این پست رو تکمیل کنیم و خدمت دوستان خوبمون قرار بدیم .

محاسبه حقوق فرهنگیان

انشا درباره ی زبان سرخ سرسبز میدهد برباد

انشا درباره ی زبان سرخ سرسبز میدهد برباد

را میتوانید به صورت رایگان از سایت نکس لود به زیباترین صورت برای گرفتن 20 دانلود کنید .

انشا درباره ی زبان سرخ سرسبز میدهد برباد

به راستی زبان سرخ سر سبز را میدهد بر باد به چه معناست؟ مگر انسانی وجود دارد که سر آن سبز باشد؟ من که تاکنون چنین چیزی ندیده ام! این جمله فقط یک کنایه از انسان هایی است که با حرف هایشان یا رفتارشان جان خود را به خطر میندازند ! برای مثال آنها حرف های ممنوعه ای میزنند که نباید بزنند .

 

در برخی کشور ها حرف زدن بر علیه دولت جرم است ! در این نوع نظام دیکتاتوری که هیچکس حق ندارد دولت ، رهبر یا… را نقد کند عینا همین ضرب المثل یش می آید و یک حرف میتواند سر آدم را بر باد دهد .

 

توضیحات اضافه برای انشا :

یا مثلا تجمع و اعتراض یه چیزهایی که از آن ناراضی هستند که البته این حق هر انسانیست ولی سرکوب میشود ، گاهی فقط تهدید و ترساندن است ولی در مواردی هم همین چیز های جزئی باعث مرگ بسیاری شده است .

 

البته این ضرب المثل فقط راجب رعیت و ارباب ها نیست ! گاهی یک حرف میتواند رابطه ای را خراب کند! برای مثال فرض کنید شما حرفی به دوست صمیمیتان میزنید و او از شما ناراحت میشود . اگر دوستی شما با او بسیار زیاد و صمیمی باشد مطمئنا ناراحت شدن او یا قطع رابطه تان ممکن است برایتان همان اندازه که مرگ دردناک است ، دردناک باشد .

زبان سرخ سرسبز میدهد برباد

دانلود آهنگ تهران شادمهر و سامی بیگی

دانلود آهنگ تهران شادمهر و سامی بیگی

را میتوانید به صورت کاملا رایگان و مستقیم از سایت نکس لود به سادگی دانلود کنید و لذت ببرید . شادمهر عقیلی یکی از خوانندگان بسیار خوب ایرانی میباشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین ایرانیان و کسانی که موسیقی پاپ گوش میدهند دارد .

دانلود آهنگ تهران شادمهر و سامی بیگی

پیج اینستاگرام این خواننده خود حاکی از طرفداران زیاد این ارتیست میباشد که فقط در اینستاگرام بیش از 1 ملیون نفر فالوور دارد . این خواننده بزرگ همکاری هایی را با سامی بیگی انجام داده است که شما میتوانید آن آهنگ ها را دانلود کنید و گوش دهید .

 

اما مطلب حال حاظر در رابطه با آهنگی به نام “تهران” میباشد که از این دو خواننده منتشر نشده است اما امکان منتشر شدن آن به زودی وجود دارد که در آن صورت شما میتوانید این موزیک بسیار زیبا را از وبسایت نکس لود دانلود کنید و گوش دهید .

 

بیوگرافی شادمهر

سامی بیگی نیز یکی دیگر از خوانندگان خوب ایرانی میباشد که همکاری این دو با یکدیگر موجب به موفقیت خوبی شده است و این موزیک زیبا توجه خیلی ها را به خود جذب کرده است و مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است .

 

در صورتی که این موزیک از این خوانندگان خوب ایرانی منتشر شود این پست آپدیت خواهد شد . امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد .

آهنگ جدید شادمهر و سامی بگی به نام تهران

انشا ضرب المثل فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تر است

انشا ضرب المثل فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تر است

این انشا را میتوانید کامل از سایت نکس لود برای استفاده در مدرسه دانلود و دریافت کنید .

انشا ضرب المثل فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تر است

ضرب المثل فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تر است برای افراد فضولی که به همه ی کارها رسیدگی میکنند و در کار دیگران سرک میکشند است! برخی از این افراد حتی برایشان مهم نیست که ممکن است اینکارشان به ضرر خودشان باشد و این دقیقا همانند این ضرب المثل است .

 

البته فصولی یا به اصطلاح کنجکاوی یکی از حس های غریزی انسان ها است و اینکه انسان دوست دارد از برخی چیز ها سر در بیاورد یک امر طبیعی است اما وقتی اینکار باعث لطمه زدن به زندگی دیگران و یا خود او شود یک کار کاملا غلط و اشتباه است.

 

توضیحات کامل برای انشا فضول را بردند جهنم :

این افراد فضول با اینکار دیگران را از خود ناراحت میکنند و حتی به زندگی خودشان هم آسیب میرسانند ، یعنی انقدر سرشان در کار دیگران است که ممکن است زندگی خود را به کل فراموش بکنند!

 

نمونه ای از این دسته از افراد آنهایی هستند که هنگام جمع شدن در مهمانی ها همش در کار ما سرک میکشند! مثلا جمله ی “کی ازدواج میکنی” ، “کی درست تموم میشه” ، “کی میری سربازی” و جملات از این قبیل جز حرص درآور ترین سوالات هستند .

 

ولی افسوس که خود این افراد هیچگاه چنین فکری نمیکنند و از این کارشان لذت میبرند .

انشا فضول را بردند جهنم

فیلم کامل اسپارتاکوس بدون سانسور

فیلم کامل اسپارتاکوس بدون سانسور

میتوانید از سایت نکس لود به صورت رایگان و لینک مستقیم دریافت کنید و لذت ببرید .

فیلم اسپارتاکوس فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، بیوگرافی و تاریخی میباشد که در سه فصل ساخته شده است.این فیلم که محصول کشور امریکا میباشد امتیاز 8,7 را از 10 از کاربران دریافت کرده است.آخرین فصل سریال اسپارتاکوس در سال 2014 میلادی پخش شده است.این فیلم از شبکه استارز ( Starz ) آمریکا نیز پخش میشد .

 

خلاصه داستان فیلم اسپارتاکوس :

داستان این فیلم در حدود 2000 سال پیش یا دقیق تر ، 73 سال قبل از تولد عیسی مسیح میگذرد ، در این فیلم یک برده به نام اسپارتاکوس به دلیلل داشتن اندامی ورزیده و مهارت بسیاری که در نبرد دارد انتخاب میشود تا برای گلادیاتور شدن آموزش ببیند و میدان مبارزه برود.آموزش ها برای او موثر است و او پس از ورود به میدان جنگ چندین گلادیاتور دیگر را شکست میدهد.

 

همسر اسپارتاکوس هم به بردگی گرفته شده است ، در حالی که اسپارتاکوس چندین گلادیاتور را شکست میدهد توسط مردی به نام باتیاتوس خریداری میشود . باتیاتوس با اسپارتاکوس قرار میگذارد اگر او بتواند گلادیاتور ها را شکست بدهد و برای وی افتخار آفرینی کند همسرش را هم پیدا کند و پیش او بیاورد ، این در حالی است که… .

 

این سریال در چهار فصل و مجموعا 39 قسمت ساخته شده است.

دانلود فیلم اسپارتاکوس دوبله فارسی

انشا درباره درخت | پا در هواست

انشا درباره درخت پا در هواست

میتوانید این انشای بسیار زیبا را از سایت نکس لود دانلود کنید . درخت یکی از زیباترین و بهترین چیزهاییست که در روی کره زمین میتوان دید! ما انسان ها و حتی حیوانات هم از درختان استفاده ی بسیار زیادی میکنند .

انشا درباره درخت | پا در هواست

مهم ترین فایده و استفاده ما از درختان فتوسنتز انهاست . در واقع حتی نفس کشیدن درختان یا همان فتوسنتز آنها نیز برای ما سود آور است!

 

آنها با فتوسنتز از میزان کربن دی اکسید میکاهند و اکسیژن زمین را افزایش میدند . استفاده ی دیگر از درختان ، سایه و خنکی آنها است.زیبایی که درختان دارند همه مارا به سمت طبیعت جذب میکنند . احتمالا همه ما پارک و جنگل رفتن را تجربه کرده ایم .

 

مهمترین دلیل رفتن به این مکان ها دیدن طبیعت انجا و هوای تمیز و استفاده از ان است که اگر درختان نبودند این امکان برای ما فراهم نبود.

 

انشا درباره درخت :

دگیر استفاده ما که آنهم یکی از مهمترین ها برای ماست میوه درختان است ، در واقع میوه هایی که درختان میدهند ارزش غذایی بالایی دارند که هم ما انسان ها و هم حیوانات از آنها استفاده میکنند .

 

حتی حیوانات گوشت خوار یا کسانی که میوه نمیخورند هم به نوعی به این درختان وابسته هستند . زیرا حیوانات دیگر نیز از آنها تغذیه میکنند… . اینها تنها چند استفاده کوچک از این درختان است پس بیاید قدر درختان را بدانیم .

درخت پا در هواست


داستان من و خاله شهین

داستان من و خاله شهین

میتوانید به صورت مستقیم از سایت نکس لود دانلود کنید و آن را در مدرسه برای انشا استفاده کنید . اه امروز چه روز گرمی بود ، این بچه های دانشگاهم که عصاب واسه آدم نمیزارن!اونم از راننده تاکسی که قشنگ عصابمونو خراب کرد ، عه عه عه تو این گرما سوار ماشین شدیم نه کولر رو روشن میکنه نه میزاره کسی پنجره باز کنه ، حالا انگار چی میشه.مرتیکه روانی .

داستان من و خاله شهین

خسته از ترافیک و با این عصاب خوردیا داشتم همینجوری غر میزدم و لباسامو عوض میکردم که برم دوش بگیرم ، راسی چرا کسی تو خونه نیستش؟ولش کن به من چه هرجا رفتن خودشون بر میگردن دیگه ، بچه دوساله که نیستن .

 

بعد از یه دوش آب سرد که حسابی حالمو جا آورد از حموم در اومدم و رفتم تو اتاق تا لباسامو بپوشم ، عجیبه تو این ساعت همیشه همه خونه بودن چرا هنوز کسی نیومده؟لباسامو پوشیدم و به فکر ناهار افتادم .

 

داستان خاله شهین :

انقدر عصابم خورد شده بود که اصلا ناهارو یادم رفته بود!اونم مسئله ی به این مهمی!خودم که نه حال داشتم برم چیزی بخرم نه چیزی درست کنم.زنگ زدم به خاله شهین ببینم اگه خونه است برم خونه اونا یه چی درست میکنه میخورم ، آخه خونشون همین نزدیکیای خونه ی ماست.

 

خوشبختانه خاله شهین خونه بود ، بعد از سشوار کشیدن موهامو خشک کردنشون با همون لباسای خونگی راه افتادم سمت خونه خاله شهین . درو زدم خودش درو باز کرد و رفتم تو.

 

-به به سلام خاله ی گلم چطوری؟
+مرسی عزیزم تو چطوری؟
-ای منم بد نیستم ، اگه بزارن خوبم!
+چرا مگه چیشده؟
-هیچی بچه های دانشگاه و ترافیک و راننده تاکسی عصابمو خورد کرده
+آها پس مسئله مهمی نیست،ناهار خوردی؟
-نه راستش اصلا اومده بودم اینجا ناهار بخورم

 

بعد از این حرفم خاله شهین زد زیر خنده و با خنده گفت باشه دیگه ، ماه به ماه که به ما سر نمیزنی حالام که اومدی میگی به خاطر ناهار اومدم ، اصلا بدو برو بیرون ببینم…

من و خاله شهین

انشا درباره تضاد مفاهیم

انشا درباره تضاد مفاهیم

را میتوانید به صورت کامل از سایت نکس لود دانلود کنید و در مدرسه از آن استفاده کنید . آب و آتش دو چیز ضد و نقیض هستند و باهم در تضاد اند ، آب آتش را خاموشش میکند و آتش آب را بخار میکند . به هنگام تشنگی و وقتی که حس میکنیم اتش از درونمان شعله ور شده است ، آب میخوریم تا خنک شویم و به هنگامی که سردمان میشود .

انشا درباره تضاد مفاهیم

 فکر میکنیم مثل یک بطری آب در فریزر داریم یخ میزنیم خودمان را به منابع گرمایشی که اکثر از آتش هستند (مانند بخاری) یا به نحوی با آتش در ارتباط اند (مانند شوفاژ که آب آن به وسیله اتش گرم میشود) نزدیک میکنیم.

 

انشا درباره آب و آتش به روش تضاد مفاهیم :

اگر در مکانی ، خدایی ناکرده آتشی روشن شود و کنترل آن از دست انسان خارج شود به سرعت سعی میکنیم با ریختن آب بر روی آن ، آتش را خاموش کنیم . در رابطه با قدرت آب و آتش که کدام قدرت بیشتری در نابودی دیگری دارند نیز جای بحث بسیاری وجود دارد.

 

در واقع وقتی بر روی اتشی آب میریزیم ، ان آتش خاموش شده و به کل از بین میرود ولی هیچگاه آتش نمیتواند آب را از بین ببرد ، آتش آب را بخار میکند و بخار به آسمان رفته و تبدیل به ابر و سپس باران میشود و به زمین باز میگردد .

تضاد مفاهیم


پاسخ صفحه 84 کتاب نگارش و انشا پایه

پاسخ صفحه 84 کتاب نگارش و انشا پایه

سایت نکس لود این انشای زیبا را برای شما دوستان و دانش آموزانی که به مدرسه میروند آماده کرده است . صفحه 84 کتاب نگار و انشا پایه نهم در رابطه با یک ضرب المثل خوب و قدیمی و باز آفرینی آن میباشد .

پاسخ صفحه 84 کتاب نگارش و انشا پایه

در این مطلب از وبسایت نکس لود قصد داریم تا پاسخی برای این صفحه و فعالیت های نوشتاری اش برای شما عزیزان آماده کنیم تا شما دانش آموزان از آن به خوبی استفاده کنید.

 

توضیحات درباره پاسخ صفحه 84 :

در ابتدا به بررسی واژه فضول میپردازیم . فضول شخصی است که در همه ی کارها سرک میکشد و یا در اصطلاح خودش را نخود هر آشی میکند . گاهی این کار او حتی ممکن است به ضرر خودش نیز باشد . در داستانی مرتبط با این موضوع آمده است : « روزی پای گاوی شکست ، مزرعه دار گفت اگر تا سه روز خوب نشود اورا خواهیم کشت ! گوسفند که از شنیدن این خبر ناراحت بود پیش گاو رفت و به او حرف مزرعه دار را گفت ولی گاو اهمیتی نداد .

 

روز دوم نیز همینطور شد و گوسفند به پیش گاو رفته و همان حرف هارا تکرار کرد ولی گاو بازهم توجهی نکرد . گذشت و روز سوم فرا رسید ، در این روز گوسفند به گاو گفت امروز اخرین مهلت توست و باید سعی کنی رو پایت بایستی . وقتی این اتفاق افتاد مزرعه دار خوشحال شد و گفت به مناسبت این اتفاق گوسفند را قربانی میکنیم و جشن میگیریم! »

پاسخ صفحه 84 نگارش انشا